Oppdatering på mitt vonde og vanskelige liv….

Hei alle fine følgere !

Må starte med å beklage på det sterkeste, at jeg ikke har besvart de mailene jeg har fått av flere av dere. Grunnen er fordi det har »hendt» endel siden jeg skrev sist, så jeg har ikke skrevet blogg-innlegg siden 16.mars. Jeg har heller ikke vært inne på min blogg-mail siden den dagen. Men jeg lover at jeg skal svare alle, innen morgen-dagen.

———————————

Får begynne med noe positivt, og det er at jeg har hatt besøk av min kjære snille gode sønn. Jeg kommer dessverre ikke til å dele på bloggen hva vi har gjort, grunnen til det er at min sønn er ikke en del av bloggen. Og hans privatliv er nemlig akkurat det, PRIVAT. Men det jeg KAN dele, er at han var hos meg her i Tyrkia i en hel måned. Det er den beste måneden jeg har hatt på gudene vet hvor lenge, jeg trengte virkelig å ha han her hos meg nå. Det eneste negative var, at dagene fløy dessverre avgårde. Det føltes som om han hadde vært her kun 1 uke faktisk, så fort gikk det. Vi koste oss masse, lo noe enormt mye og hadde mange koselige samtaler. Angsten var ikke å merke, ei heller angst-anfallene.

Utsikten fra min stue i Tyrkia…

Hadde dessverre noen mareritt da jeg sov også, våknet av at jeg skrek veldig. Sønn min kom til meg og fikk roet meg ned med prat….

18.april kom, og han dro hjem til Norge. Det var en forferdelig trist dag. Men han må jo også i karantene ved ankomst Norge, og det er i hele 10 lange dager. Så etter 1 måned her, pluss de 10 dagene….så skjønner jeg gan må hjem selvfølgelig. Han slapp gudskjelov karantene-hotell, og det var bra. Reisen hans til meg hadde han god dokumentasjon på, at var en «nødvendig reise».

Jeg avsluttet nå, men det kommer ett eget innlegg om hvordan jeg har det nå etter at min sønn dro hjem….og hverdagen har igjen dessverre innhentet meg, av alt dritt den innbærer !

Stay tuned….

————————————

Ønsker du å skrive Mail : [email protected]

Ønsket du å få varsel når jeg poster blogg-innlegg, «lik» gjerne Facebook-siden HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg