Sov godt mamma….. R.I.P mum + psykisk syk

God morgen !

Somjeg skrev I et annet innlegg, så er det mange datoer I desember som er ekstra vonde for meg. Idag er den værste datoen….

9.desember 2013 kommer for alltid til å være den værste dagen I mitt liv. Dagen da min kjære mamma døde fra meg. Dagen da hele min verden taste, dagen da alt gikk fra å være perfekt…..til å bli dagen da jeg ble psykisk syk. 

Sorg og savn er ikke noe man skal ta lett på, for det kan jeg skrive under på. Sorgen og savnet etter mamma gjorde meg så syk at jeg kan ikke jobbe mer dessverre. Har fått flere diagnoser også…. Dette har jeg skrevet om I et innlegg for noen dager siden, så jeg velger å ikke skrive mer om dette idag.

Savner deg sånn mamma min, du var alt for meg….og du gjorde alt for meg. Hver eneste dag viste du meg ekte kjærlighet…….en kjærlighet som kun du hadde for meg. 

Hvil I fred kjære mamma, jeg elsker deg <3

 

Send meg gjerne mail : [email protected] 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg