Reiser jeg tilbake snart ? + Bilder….

Hei !!

I dag har ikke dagen vært så aller verst faktisk, og jeg har fått gjort unna en del husarbeid. Jeg føler meg så mye mer opplagt da den angsten ikke tar meg, og jeg får gjort ting jeg ikke får gjort ellers. 

Sitter og ser gjennom noen bilder fra Tyrkia, gamle som er tatt før. Har også sett mange har lagt ut bilder fra Marmaris i det siste, og det virker som det er mini-sommer der nå. Blir i så mye bedre humør da jeg ser bilder derfra, kjenner jeg savner det nå. Dro jo derfra 28.oktober, og videre til en landsby 19 timer med buss fra Marmaris. Og hjem til Norge 28.november, så begynner å dra seg til siden jeg var der.

Kjenner jeg lengter etter å kunne gå på stranda å sette meg på en stol ute på en restaurant, drikke kaffe/te og se livet går forbi. Og ikke minst titte på vannet, det er så vakkert når det skinner sol på det. Bare tanken nå får meg til å få sommerfugler i magen faktisk, så jeg må nok booke meg en billett om ikke lenge kjenner jeg.

Og endelig så får jeg den leiligheten jeg har ventet på siden i mai 2018 også, nå er den min og min engelske venninne der nede har nøkkelen så da har jeg noe å glede meg til ekstra når jeg kommer nedover. 

Ser frem til å begynne å spasere turer overalt der igjen også, og nå starter våren der så det er god temperatur i solen. Absolutt ikke for varmt, og hvertfall ikke for kaldt.

Så blir nok ikke mange ukene til før denne frøkna setter atter en gang kursen nedover til sydligere strøk 😉 Man lever nå kun en gang, så man må utnytte tiden så godt som mulig.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen !

 

Send gjerne mail : [email protected]

Instagram : story_of_my_life3148

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg