Tipser dere om Youtube’ere som jeg følger + Litt om influencere

Jeg liker forskjellige Youtubere, men innrømmer at jeg er svak for reality-kjendiser faktisk. Liker veldig godt reality-programmer også, er så mye drama med de så er vel derfor jeg liker dem hahaha !! Neida, men syns det er gøy å følge de å se hvor langt de faktisk kommer, og å se hvor enorme summer de tjener. Helt utrolig ! Men det er faktisk mye jobb å være influencer, mange er så negative til de og mener de ikke fortjener de summene de får. Der er jeg totalt uenig, da jeg er av de få som virkelig kan forstå at for å kunne tjene gode penger må de faktisk jobbe hardt for det.

Nå er ikke jeg noen topp-blogger hahaha, men jeg ser hvor mye til og med JEG må jobbe(skrive) for å få lesere. Til og med lille meg kan bli sliten. Det er jo ikke bare å sette seg ned å skrive et innlegg, for så å poste det. Nei så enkelt er det absolutt ikke…. For du må jo vite HVA du skal skrive om å dele, og på samme tid må det være interessant det du deler. Også er det bilder du må ha med, og der igjen så må de også være av interesse for leserne mine. Så jo jobb er det, og topp-influencerne fortjener så visst det de tjener. Uten tvil !! 

—————————————-

De jeg tipser dere om, søker dere lett opp på deres navn på YouTube.

Men nå var det Youtubere dette innlegget skulle handle om, så her kommer de jeg følger :

—————————————-

Wasim Zahid

Wasim er en kjent lege, forfatter og foredragsholder i Norge. På sin kanal, kan dere følge hans liv. Han har blant annet delt om tiden hans da han ble smittet av Covid-19, både fra etter den positive testen og også ukene etterpå . I den forbindelse deler han symptomer han hadde, sykdomsforløp og sen-skader/virkninger. Han har mange fine filmer om absolutt alt, der han forteller veldig forståelig. Utrolig sympatisk lege/mann.

—————————————

Isabel Raad

Absolutt den største influencer vi har i Norge. Hun startet med ingenting, og har faktisk tjent opptil kr. 800 000,- på kun en måned. Utrolig bra jobbet, spør dere meg. Og hun fortjener hver eneste krone, for så mye som hun jobber i døgnet for å dele interessante hendelser i hennes liv….er bare utrolig. Hun er også forfatter, hun har sin egen TV-serie «Isabel», hun driver podcasten «Suzy & Konny. 

————————————-

Isabelle Eriksen

Også en topp-influencer, men aner ikke hvor mye hun har på det meste tjent på en måned. Men at hun tjener mer enn nok, er det ingen tvil om. Jobber hardt for pengene hun også, ikke vanskelig å hverken se eller skjønne. Hun har også skrevet bok, har egen podcast og har også sitt eget «merch» som hun selger online.

————————————

Yasmine San Miguel

Hun har jeg kun fulgt en uke faktisk, men har vist om henne en stund gjennom reality-program. Jeg begynte faktisk å følge henne fordi jeg kom over noe drama hun var involvert i på Instagram, og som jeg har skrevet så er jeg svak for andres drama HAHA !! Men tror det kan bli interessant å følge henne også, da også hun har mange planer/prosjekter på gang. Tiden vil vise…

————————————

Bianca Ingrosso

Om jeg ikke tar feil, er hun Sveriges største influencer. En søt dame med mange baller i luften, veldig spennende å følge hennes liv. Hun har også egen TV-serie, eier av kosmetikk-selskap. 1,2 millioner følgere på Instagram sier vel sitt til hvor stor hun er.

————————————

Eveline Karlsen

Hun har jeg fulgt i kun 3 uker, kom tilfeldigvis over henne på YouTube. Og det er jeg glad for. Mitt inntrykk er at dette er en jordnær person, veldig søt og med mange baller i luften hun også. Spennende å følge hennes hverdag. Hun er også TV-profil og forfatter.

————————————-

Dette var da de jeg følger regelmessig, og får varsel når de poster en video. Håper dere likte tipsene jeg kom med, men vi er jo ikke like så kan ikke regne med at alle skal like de.

————————————

Ønsker du å kontakte meg, send meg Mail : [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg