Trenger du hjelp (advokat) i Tyrkia ? Do u need help (lawyer) in Turkey ?

OBS !! Anbefalingen jeg gjør av denne advokaten i dette innlegget, er ingen spons. Får ingen goder av det, gjør det kun fordi han er meget god i sin jobb og han gjør mer enn hva du forventer.

—————————————-

Trenger du hjelp her i Tyrkia ? Uansett hvor du befinner deg i Tyrkia, er denne advokaten behjelpelig. Men det må selvfølgelig være tyrkia-relatert det du trenger hjelp til. Jeg har selv personlig erfaring fra hans hjelp, og jeg anbefaler han på det sterkeste. Ta kontakt med han idag, du vil ikke angre. Den Norske Ambassaden har han på sin liste over advokater også. Hans kontakt detaljer står på bilde over her.

Han snakker norsk, engelsk og tyrkisk.

Ønsker du kontakt med meg, send meg gjerne en Mail : [email protected]

Ønsket du å få varsel når jeg poster et innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

—————————-————

IN ENGLISH

Need help here in Turkey?  No matter where you are in Turkey, this lawyer is helpful.  But of course it must be Turkey-related that you need help with.  I myself have personal experience from his help, and I highly recommend him.  Contact him today, you will not regret it. The Norwegian embassy here in Turkey, also have him on their list for lawyers.

He speaking Norwegian, English and Turkish.

His contact details is on the picture above here…

If you want to contact me, feel free to send me an Email: [email protected]

Do you want to be notified when I post a post, “like” my Facebook page HERE

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg