Vært syk igjen, derfor fravær på bloggen.

Dessverre blir det endel «negative» innlegg på min blogg. Hvorfor jeg beklager meg for det, vet jeg egentlig ikke hahaha !! For min blogg handler jo om mitt liv på godt og vondt, og da må man jo regne med at dette ikke er en «rosa»-blogg….med kun solskinnshistorier fra hverdager fylt med kun moro. Sånn er det bare….

Illpet av uken, har jeg igjen hatt tann-trøbbel. Og ja, Jeg vet at tannen skulle vært trukket for flere år siden. Men hva gjør jeg da, har fullstendig panikk for tannleger….derfor utsetter jeg det hele tiden.

Begynte også denne gangen med murring, for så p bli veldig smertefullt og ubehagelig. Begynte også igjen å hovne opp i halve ansiktet, og da steg panikken. Ville ikke bli som i fjor… Gikk på apoteket her i Tyrkia, og ba om samme Antibiotika som jeg fikk av tannlegen her i fjor. Trodde ikke jeg skulle få det faktisk, for det er egentlig noe man må ha resept på. Men gudsjelov jeg fikk de, og også samme smertestillende fikk jeg kjøpe. Vet jeg skulle gått til tannlegen, for man skal vel ikke bruke Antibiotika i tide og utide. Man kan bli antibiotika resistent, jeg vet det. Men nå er det 1 år siden jeg brukte de, så satser på at det går bra ! 

Startet med de med det samme jeg fikk de, og tok nummer 2 sent på kvelden. Ikke vet jeg om det var tilfeldig at smertene begynte å gi seg så fort pga antibiotika, eller om det var kun flaks at den ga seg. Samme kan det være, bare jeg slipper smerter.

Nå har jeg gått på de i 4 dager, har 3 dager igjen og smerten er fortsatt borte. Håper den blir for alltid borte !!

Så derfor har jeg ikke vært i humør til å skrive blogg, har kun vært til sengs nesten faktisk. Noen perioder innimellom har vært gode, men svært korte. For med tannpine, så kom jo også angsten. Angsten for at infeksjonen skal gå til hjernen, eller at smertene skal bli grusomme. Skikkelig katastrofe tanker med andre ord….men de er endel av min hverdag dessverre, så må nok bare holde ut og håpe på bedre tider og dager. Men nå er jeg tilbake !!

——————————————

Ønsker du å kontakte meg, send meg gjerne Mail : [email protected]

Ønsket du å få varsel når jeg poster et innlegg, «lik» siden min på Facebook HER
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg