Velkommen til min blogg

Hei alle sammen !!

 

Min blogg vil handle om litt forskjellig, alt fra min hverdag med angst og angstanfall….til treningsdager hvor jeg prøver å forbedre min helse, til min hverdag i både Tyrkia og i Norge. Jeg kommer også til å dele matoppskrifter, og bilder av diverse matretter. En allsidig blogg med andre ord. 

 

Nå er ikke jeg en “perfekt” blogger, så det kommer ikke til å bli perfekte bilder eller youtube-filmer av meg hvor jeg snakker så mye. Ikke med det første i hvert fall, må først lære meg det grunnleggende i å skrive en blogg før jeg går videre med det. 

 

Men det vil være varierende innhold her inne, det er helt sikkert. Og jeg er en person som ikke legger skjul på noe, jeg er meget ufiltrert for å si det slik. Pynter ikke på noe, og sier det jeg mener. 

 

Håper bloggen vil bli av slik art at den blir interessant å lese, det er mitt håp !

 

Velkommen inn i min hverdag <3 

Ønsker du å sende meg en mail, kan du gjøre det : [email protected]

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg