VIDEO + Bilder + Markedsdag…

Nå har ikke jeg satt meg inn i hvilke dager det er marked her, men jeg har vært der på torsdager og lørdager. Så da er det hvertfall på de dagene, mye mulig det ratt er hver dag utenom søndag….det vet jeg ikke.

Da jeg i går besøkte de jeg leide hos før, sa mannen at han skulle vært på markedet og kjøpt noe grønnsaker men at bilen hans var lånt bort i går. Som jeg har gjort før, så tilbydde jeg meg å dra å handle for han, for det er altfor mye til å gå den lange veien med tilbake. Han ble glad for det og takket ja.

Min handel til meg selv…

Fant ut at det kom til å bli for mye for meg selv også, å ha på min scooter, så jeg tok med meg ei russisk dame som jobber for han. Så vi handlet alt sammen i sammen vi to. Men det ble sikkert 30 forskjellige poser, så det endte opp med at jeg kjørte tilbake med godt over halvparten. Så dro jeg tilbake og hentet resterende. Damen gikk videre til Carrefour, et supermarked hvor de selger fersk fisk. Og jeg dro tilbake med resten.

Mannen laget middag til oss, fersk fisk ig salat. Elsker fisk, men bruker 1 time på å bli ferdig fordi jeg er så redd bein. Glemte rett og slett å ta bilde av middagen….

 

På markedet selger de grønnsaker, frukt, egg, ost, krydder, te, blomster og diverse andre planter som jordbær og diverse andre grønnsaker/frukt.

—————————————

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

Send gjerne Mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg