1 VIDEO + Dag 1 med portforbud + Mine måltider med oppskrifter

God kveld !

Da har kvelden kommet atter en gang her i Tyrkia, og skal snart legge meg. Ber til høyere makter at jeg får sove, er så lei av å ikke sovne før på morgenen.

Det er utrolig kjedelig med utgangs-forbud, for hva skal man finne på hjemme alene hele tiden da ? Har dere tips, send meg gjerne mail : [email protected]

Det finnes grenser på hvor mye en leilighet trengs å vaskes også haha, allerede vasket overalt de siste 2 dagene. Vasket kjøleskap og andre skap, vasket klær og begge balkongene. Så da blir det kun å ligge på sofaen å late seg, eller lage mat. Hørtes det interessant ut ? Hahaha ikke akkurat et liv man forestiller seg når man først er i et «syden-land», bruker å gjøre helt andre ting da. Men portforbud eller ei, jeg gjør jo ikke så mye ellers heller da. Forskjellen er jo at uten et portforbud så kan man gjøre noe ute om man vil, det kan man ikke nå.

Til frokost laget jeg meg egg idag, egg føler jeg at jeg må ha hver dag faktisk. Så da blir det stekt egg i flere varianter, eller kokt egg. 

Idag ble det stekt, og som tilbehør ble det gode oliven og salatblad og agurk. Og hver dag må jeg lage meg nypresset appelsinjuice. Noen ganger tilsetter jeg nyoresset sitron også, veldig friskt og godt….og ikke minst sundt.

Jeg elsker sjømat, bortsett fra blåskjell det spiser jeg ikke. Idag laget jeg marinerte reker, som jeg stekte med masse fersk hvitløk og chiliflak. Tilbehør ble de gode olivene og agurk, oppå hadde jeg majones og en slags urt som jeg ikke husker navnet på. Nydelig middag idag !

Nå er gudskjelov snart dag 1 av portforbudet ferdig, kun 18 dager igjen….

——————————————

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg, «lik» Facebook-siden min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg