VIDEO-HOUSETOUR Kjøkken & Soverom

God kveld fine lesere !

I dag har jeg virkelig fått gjort mye her hjemme, mer enn noen gang faktisk.

Fikk dessverre ikke lastet opp video av soverommet, aner ikke hvorfor…

Har kun et stort men gammelt kjøleskap, men går som ei klokke og liker det veldig godt. Eneste dumme er at det blir så mye is i frysedelen, så jeg må ganske ofte hakke ut en haug med is. Kunne selvfølgelig ha tint det av med å ta ut kontakten noen timer, men  da hadde alt av mine frysevarer tint. 

3 fulle slike med is ble det…

Så derfor hakker jeg ut det meste av isen istedenfor. Var et slit uten like, og jeg fylte 3 kjempestore boller med is, ennå kunne jeg sikkert fylt 3 til men jeg orket ikke å hakke mere. Har hatt vondt i rygg nakke og arm noen dager, så måtte bare avslutte. Men ble bra uansett.

Videre fikk jeg lyst å ommøblere her, er begrenset for hvor stor forandring det blir i og med det ikke er veldig stort her. Men forandring ble det, og det ble så utrolig mer hjemmekoselig her. Vasket gjorde jeg overalt også, så nå både lukter det godt og ser pent ut. Nå kan mandagen og ny uke starte, for nå slipper jeg og være inne å rydde å vaske.

——————————————

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

Send gjerne mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg