VIDEO + Min koselige balkong

Jeg sitter mye på balkongen, så for meg er det viktig å gjøre den koselig.

Solen forsvinner fra min balkong tidlig, ca 10 er den borte. Det er både bra og dårlig. Enkelte dager skulle jeg ønsket den var lenger så jeg kunne solt meg litt, om jeg ikke ønsker å gå på stranda eller til et basseng. Men da hadde temperaturen vært umenneskelig også, men da hadde jeg kunnet tatt kald dusj innimellom. 

Men alt i alt er det mye bedre solen forsvinner tidlig, for da har jeg mulighet til å sitte her hele dagen om jeg allikevel skal være hjemme. Bedre å sitte ute å få frisk luft, enn å sitte inne syns jeg.

Her i Tyrkia lever jeg annerledes enn i Norge, her bruker jeg det jeg har av møbler. Uansett om de «matcher» eller ikke, gjør det beste utav situasjonen og av hva jeg har. Gidder ikke kjøpe dyre flotte møbler her, ingen vits. 

Men jeg er mer enn fornøyd med «stilen» min her, syns jeg har fått det koselig av lite. 

Som skrevet så er jeg så glad i blomster og planter, så det er et «must have» her på balkongen min. Og nå som de alle blomstrer og det kommer grønnsaker, er det ennå mer kos å sitte ute. Det blir som en liten grønnsakshage for meg…

Jeg kommer til å kjøpe noen små blomster-lykter til balkongen, og jeg vil også kjøpe en lys-lenke. Da blir det utrolig koselig på kvelden.

—————————————-

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg