VIDEO + Røverkjøp + Stor handledag + Billig tips til skadet hår

Hei og god kveld !

Jeg handler meg aldri noe som helst, klær husker jeg ikke sist jeg kjøpte meg. Og her i Tyrkia har jeg vært heldig og fått mye inventar gratis, kun kjøpt enkelte ting selv…..og da meget billig. 

Jeg er medlem i en gruppe på Facebook som er en salgsgruppe for expats i Marmaris, der kan man gjøre store varp. Også mye som gis bort. Har sett mye fint og billig, men har aldri kjøpt noe fordi jeg er meget sjenert da det kommer til å snakke med fremmede. Og de som selger er engelske stort sett, og engelske damer/jenter er kjent for å ikke være spesielt stille og sjenerte av seg haha. Ikke vondt ment for de er meget inkluderende og høflige, men Jan bli fir mye for meg med min angst.

Mitt fine nye sett i kjeramikk…

Men for 3 dager siden var det ei dame som skulle selge ett kjeramikk-sett. Brødboks, dip-holdet, pizza-fat og en bolle. Alt det skulle hun ha kun 60 lira for, og da måtte jeg bare slå til. Det så veldig pent ut og jeg har ønsket meg brødboks her. Så vi avtalte å møtes i Armutalan kl 12. jeg møtte opp nervøs som bare det ca 15 minutter før. Men gudskjelov så kom det ei annen dame også, og hun kjenner jeg fra før. Så da var jeg ikke engstelig lenger, så vi snakket om alt ig ingenting. Damen jeg skulle kjøpe tingene av kom, og jeg fikk sjokk. Ble nesten flau jeg, for det hun solgte var så nydelig og så stort. Fatter ikke at hun kun skulle ha 60 lira for dette. Så jeg gjorde et skikkelig røverkjøp kan jeg si dere!

——————————————-

Denne er til forskjellige sminke, oppbevaring…
God lebepomade…
Pudder…
Denne vet jeg ikke hva heter, men man bruker den å tar utover foundationen…
Balsam-spray man bruker etter man har skylt ut sjampo og balsam…

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg hadde vært og handlet på en butikk som heter «Gratis», som det er så mye billig sminke kremer og alt til kroppen. Så her fikk jeg også mye billig. Alt dette for kun 50 lira, så ennå et røverkjøp. Dagen i dag har jeg røvet rundt og fått mye billig hahaha. Gøy med sånne dager da man får så mye for pengene….

——————————————-

Har du skadet hår ? Mitt er helt forferdelig ! Da må du følge med på neste innlegg, som kommer i morgen. Jeg får ikke vist dere i dag, da jeg ikke er ferdig å «teste» produktet ennå. Jeg har tatt før-bilder idag, og skal ta etter-bilde i morgen. Det er IKKE et vanlig hårprodukt, det er faktisk av mat håret mitt skal bli bra. Så følg med i morgen…

——————————————

Send gjerne mail: [email protected]

Ønsker du varsel når jeg poster innlegg eller går LIVE, «lik» Facebook-siden HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg